Friday 30 December 2011

Cute Zombie :3



Soyeon turn into cute Zombie :3


Hahaii :)
Rasa dah lama je tak update blog kesayangan aku ni *cewahh xD . Mmg dah lama pun, haha. So, hari ny nak update lah sikit pasal T-ara Lovey Dovey yang akan released 2 Januari ny. Tinggal lagi 3 hari lagi xDD so, untuk pengetahuan semua Lovey Dovey akan dilancarkan dalam lima versi yang berlainan, here take a look *tunduk sikit bagi nampak >< :


#T-ara Lovey Dovey will have 5 version
Edited [11.12.30] Quick News - All five music videos to be released between January 2nd - 10th
1. Lovey-Dovey 22-minute drama version (with Cha Seungwon/Ji Changwuk)
2. Lovey-Dovey Tokyo version (with Ami Nakazato)
3. Lovey-Dovey Zombie version (with Lim Soohyang)
4. Lovey-Dovey ____ version
5. Lovey-Dovey Club version (With Coed School)
- Schedule may change
cr:wei,AJ&nathaniel




Ha! banyak tak ? lima versi tuh. Excited gila dah aku ny. Hope Lovey Dovey mendapat sambutan yang hangat pada tahun 2012 nanti macam Cry Cry dan dapat meraih lebih banyak peminat *Citrine@Diadem :')

Aku suka gila dengan T-ara kan ? yes ! im in love with T-ara ♥ so, setiap kali aku ada masa free, aku akan bukak second acc aku (fb) untuk baca semua news pasal T-ara *bukan nak tunjuk-2 yg aku ada 2 acc, just nak bagitau maca m mana aku dapat info-2 ny, so jgn salah paham ya sayang-2 ku. Kat sini aku nak senaraikan 7 sebab aku suka gila dengan T-ara bersamaan 7 orang ahli mereka :D :



1. T-ara mempunyai banyak lagu-2 yang best
2. Semua ahli pandai menyanyi, menari, rap dan berlakon
3. Mereka mempunyai suara yang sedap *terutama sekali Soyeon (my bias)
4. Setiap kali comeback T-ara pasti membawa kelainan 
5. Semua ahli lawa, comel, berkarisma dan sexy *tetapi bukan kerana pakaian mereka tapi persembahan mereka
6. Mereka jarang berpenampilan sexy
7. Setiap ahli mempunyai hubungan yang rapat dan baik 



So, itu lah sebab-2 nya why aku suka sangat dengan T-ara ny, untuk pengetahuan korang aku start suka T-ara dan Soyeon gila-2 sejak kemunculan lagu Time to Love feat Supernova mereka :) Lagu first dyorg yang aku dengar Bo Peep Bo Peep. Actually, lepas buat entry ny, aku harap siapa yang baca akan turut fall in love with T-ara *suka mempengaruhi orang lain betullah aku ny >< HAHA 

Before akhiri entry aku kali ny, aku nak tunjuk konsep T-ara Lovey Dovey dan Soyeon versi cute Zombie :3 have fun :) *panjang tak entry aku? taklah pendek je kan :) :



T-ara Lovey Dovey zombie version *actually cute zombie :3


Soyeon the cute zombie *my bias :')


Terima kasih kerana meluangkan masa anda untuk membaca entry ni :) tak paham or nak tau pasal T-ara boleh komen :D *saya suka kalau ramai yang suka kumpulan T-ara ♥ As Salam.



lot of love,
dayanaazman




anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

2 comments:

Ku Azhar said...

zomba korea! :) hehehe

dayanaAZMAN said...

zombi lah, bukan zomba ><
btw, thanks comment :)

 
copyright@Si.y Arts 2010