Monday 19 December 2011

New Colour



Hye hye korang, welcomee to my blog :)
First of all, aku nak berterima kasih kepada korang yang sudi datang ke blog aku yang tak seberapa ni, actually dulu blog aku warna pink. Tapi aku ni bukan obses sangat dengan pink so aku tukar lah. Sekarang dah warna oren! xD tak tau lah lawa ke tak. Hope orang yang berkunjung ke blog aku ni suka lah :') First time ni aku buat header *jakun >< dulu guna header orang bagi, tapi sebenarnye header lama sama je dengan header ni, juat tukar gambar, ayat dan warna. Konsep dan style yang sama,  aku sememangnya tak reti sangat buat header -.-'' HAHA, btw takpelah, slow-2 lah kann :D 

Kepada korang yang dah berkunjung ke blog aku and baca entry ni, ringan-2 lah kan tangan korang tuh untuk klik pada nufftang and churp-2 aku tuh, thanks a lot pada yang klik. Yeah! sudah tentu aku menghargainya :D kalau baik hati follow lah aku ya, i will follow you back, dont worry. Nak singgah dekat chatbox aku pun no hal, tuh chatbox baru, aku dah tukar *tuh pun nak bgtau kan ><

Okay lah, aku rasa sampai sini je. Korang dipersilakan untuk menge-like, meng-kelik, mem-follow, mengomen dan apa-2 jelah yang sewaktu dengannya xD As Salam .

Terima kasih kerana meluangkan masa anda untuk membaca entry ini :)


sincerely,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

2 comments:

Unknown said...

hye... cantik blog.. orange lagi 2.. da follow awk.. fllow saye balik k..

dayanaAZMAN said...

@shaznnina thx. orait :D

 
copyright@Si.y Arts 2010