Monday 19 December 2011

Freebies #1 Pic Assalamualaikum di entry

 Pic Assalamualaikum di entry




Hye hye korang xD
Aku buat entry ni dengan hati yang gembira tau, so korang pun kenalah gembira jugak membacanya okay. Haha, daripada merepek baik aku straight foward jelah ^^'' Actually, entah kenapa tadi tiba-2 je rajin nak buat gambar Assalamualaikum and bagi freebies kat korang. I know blog aku ni baru tahun ni buat and tak banyak pengunjung tegar, but sekali sekala bagi freebies takpe kan :D so, dekat bawah ni, ade 5 gambar Assalamualaikum untuk korang yang boleh di letakkan kan di setiap post di entry macam aku punya entry ni, dongak sikit kepala tuh bagi nampak >< Aku buat taklah cantik and lawa mana. Haha, but kalau korang suka, dipersilakan untuk mengambilnya. Klik je pada gambar tuh, then korang copy je lah url-nye. Okay ? 

Tapi, aku mohon kerjasama ya, setelah korang ambil gmbar ni, silalah komen sikit kat bawah tuh, and klik pada churp-2 dekat bawah sekali tuh or iklan nufftang di sidebar. Tolong beri kerjasama ya. Dengan ini, aku akan rasa dihargailah sikit and gembira++ serta bagi semangat untuk berblogging and bagi freebies lagi kat korang :) *cewahh -o-'' Haha, pape pun. Take a look gambar-2 ni ya :D


Pink colour



Blue colour



Yellow colour


Purple colour



Green colour








Okay tak ? Suka ? Kalau suka ambil lah cepat *cepat cepat cepat xD pilih lah warna yang matching dengan colour blog korang tuh :) Kalau tak tahu nak buat macam mana, tengok tuto ni tekan tekan :)







Jangan lupa tinggalkan komen kalau dah amek gambar ni dan klik pada churp-2 aku tuh ya :)







sincerely,
dayanaazman




anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010