Friday 6 January 2012

T-ara cartoon version (cry cry) ♥



Hai hai hai :D
Lama tak update blog >< biasa lah, dah naik sekolah kan, lagi-2 tahun ni spm -,- actually im not ready, terlalu banyak yang perlu di usahakan :') so, i will try my best. amin :) okay! back to the title of this entry. Haha, sebenarnya hari tuh, merujuk kepada tahun lepas masa cry cry baru baru keluar, tengah boring-2 ni search game kat google, then jumpa satu game dress up ni, okay yang game dress up tuh abaikan, aku tengah boring memang  macam tuh :P so, tengah search-2 ni jumpa satu game yang versi T-ara cry cry. Haha, bukan main excited lagi aku main tau! yelahh, aku kan Citrine@diadems *T-ara's fans name :)


So, dekat sini aku nak tunjuk lah sikit kat korang game versi T-ara tuh. Model dy same je yang membezakan wataknya ialah outfits dan rambut. Tapi sayang, outfits bagi Boram so aku terpaksalah main bantai je, baju dy dekat stage hampir same dengan eunjung so aku pakaikan dy baju eunjung tambah dengan belt. Take a look ya :) p/s: rambut bukan 100% sama dengan yang real




Hwayoung

 Soyeon 

Eunjung 

 Hyomin *note: rambut hyomin sepatutnya pendek lagi sikit

 Qri 

Jiyeon


Boram *note: baju eunjung sebenarnya, tapi ada mirip and rambut patut pendek lagi sikit



Lupa nak mentioned dekat atas, aku harap korang pernah lah tengok persembahan T-ara kat atas stage dengan semua outfits, barulah feeling gitu kan~ :D okaylah sampai sini dulu, penat plus malas pulak nak taip. Haha. As Salam.

sincerely,
dayanaazman




anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010