Friday 27 January 2012

Al-Fatihah



Assalamualaikum,
Hari ini aku berasa sedikit hiba. Sebenarnya sejak malam semalam aku dapat tahu tentang berita ni, tapi aku macam tak percaya dan tak pasti kesahihah berita tuh. Tapi bila kawan aku sendiri cerita baru lah aku percaya and aku bukak akaun fb sahabat arwah dan baca status mengenai arwah. Ya, memang benar arwah Amirul Hanis sudah kembali ke rahmatullah. Aku ucapkan takziah kepada keluarga arwah dan sahabat-2 rapat arwah, semoga arwah ditempatkan di sisi golongan yang baik-2. Walaupun aku tak rapat dengan arwah tapi pernah jugalah aku chatting dengan arwah di fb dan keluar berbuka puasa sama-2. Ntah kenapa aku rasa sedih petang ni, aku benar-2 berharap arwah berada dalam keadaan yang baik di alam yang satu lagi.
Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat arwah. Al-Fatihah....


Sesungguhnya apa yang berlaku ada hikmah dibaliknya dan kita yang masih hidup ini haruslah meneruskan kehidupan kita.


sincerely,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

2 comments:

Suhaidah Tahar said...

owh , awa kenal arwah ney , kite same lorh , walaupums ta berape rapad dengan arwah . tapi perasaan sedih tuh tetap timbul , mudah2an dea tenang di alam sane , insyaallah , amin .

dayanaAZMAN said...

kenal gitu-2 je. aah, same lah.
ya, mudah-mudahan. amin...

 
copyright@Si.y Arts 2010