Monday 6 February 2012

A Questions For You ♥




Hhaiiii :)
seperti biasa, ayat yang biasa aku ungkapkan "rasa dah lama tak blogging" yeah ! >< memang dah lama pun kan. entah kenapa rasa malas pulak nak ber-blogging and online fb, tambahan lagi aku tengah syok layan cerita Secret Garden. ohh my Hyun Bin ♥ ahhh~ aku dah fall in love dengan dy xD dah-2 ! motif utama update blog ny sebab nak tujukan soalan buat membe-2 aku. oh ya! if korang, sesiapa jelah yang singgah blog aku ny nak jawab sekali no hal and after that please mentioned dekat cbox okay and tinggalkan link blog korang, nak aku jawab soalan korang pulak pun no hal *HAHA, macam ade je kan -.- orait dear ? :) okay! tanpa membuang masa jom kita tengok soalan-2 nya :D




1.Apakah tanggapan pertama anda tentang saya sebelum anda mengenali diri saya/sebelum kita bersahabat ?
2.Anda membenci saya atau menyayangi saya ?
3.Apakah ucapan atau kata-2 yang anda ingin luahkan kepada saya ?
4.Apakah yang anda rasa sekiranya saya meninggalkan dunia ini buat selamanya ?
5.Apakah yang anda paling suka mengenai saya ?
6.Apakah perkara yang paling anda ingin lakukan di dunia ini/berjumpa dengan seseorang ?
7.Apakah perkara yang anda paling kesali yang pernah anda lakukan selama anda hidup di dunia ini?
8.Apakah ciri-2 lelaki idaman anda ?
9.Apakah pandangan anda jika saya seorang lelaki ? *cute, jahat etc
10.Apakah perasaan anda selepas menjawab semua soalan di atas ?



soalan di atas just for fun, tiada maksud lain ya xD nak jawab pendek-2 boleh nak jawab panjang-2 pun boleh :D sesiapa saja dialukan untuk menjawabnya, tetapi individu-2 utama yang perlu menjawab kesemua soalan di atas adalah seperti berikut :

ANDA TELAH DITAG 

siti fatimah
nadirah
farah afiqah
lily nur


so, ini sajalah entry pada kali ini, jangan lupa jawab ya dan sila mentionedkan di cbox if dah jawab. thanks :) semoga bertemu lagi di lain entry. As Salam ^^



lots of love,
dayanaazman


anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010