Thursday 9 February 2012

unnie! why?! :O




Annyeong ! :D
Hahahaiii xD korang tengah buat ape tuh? baca entry aku ni eh? hoho, kamsahamnida :') ha! amacam dengan title entry aku hari ni? haha, actually aku nak taip "unnie! why you're so cute? omo~ :O" haiyya, sape yang cute ni ? habak mai sat~ nak tau ? jom roll ke bawah :D




 jeng jeng ! comel tak unnie aku? *cehh, perah santan :D 

Now soyeon berada di Paris bersama dengan ahli-2 yang lain, so ini salah satu picture yang soyeon unnie upload kat twitter dy :) p/s buat soyeon unnie, unnie please take care about your health, dont get sick. lebiuuu ♥ x') *soyeon is my bias okay ><




090212 Soyeon's twitter update :
[TRANS] @sohotmelody: Here's Paris's Eiffel Tower * Paris Eiffel Tower

Cr:diademtweets
cr:soyeon fanpage



ni ada lagi gambar yang soyeon unnie upload kat twitter dy. jom tengok jom! :D

soyeon unnie with Paris's Eiffel Tower. Wah, tower tuh bertambah cantik dengan kehadiran soyeon kat situ kan~ keh3~ xD

love this pic  tapi mana soyeon ? -.- err, yang betul-2 dekat tower tuh kan kan kan? haha, betul lah tu...kot xD


oh ya! boram unnie un ade upload gambar dy dengan Paris's Eiffel Tower. nak tengok? cer roll ke bawah sikit ><

im boram! keh3~ :D


Mesti best kan dapat pergi melancong kat Paris. ada sapa-2 nak sponsor aku tak? haha ! xD btw, hope T-ara  seronok kat sana :) nanti balik bawak keychain tau, haha! xD and sebelum terlupa semua pic ni aku creditkan kepada fanpage T-ara di fb. Thanks :)



Okay-2, stop pasal T-ara in Paris, now nak kasik pic extra pulak. kah3 xD sebelum aku taip lebih lanjut dan panjang menjela, jom terjah gambar kat bawah ni ><

speed by T-ara : Lovey Dovey

really-2 love hwayoung with short hair. okay, hwayoung yang belah kanan , tengok sekali imbas macam Park Shin Hye kan :D berbanding rambut panjang aku lagi suka dy berrambut pendek, lagi comel >< and yang belah kiri tuh merupakan kembar dy, Hyoyoung from Co-ed School and 5Dolls (subgroup). Muka dyorg ni memang seiras gila tapi aku lagi suka Hyoyoung rambut pendek, nampak lawa gitu~ xD
  
next! ni merupakan fanart, aku jumpa dekat fb, fanpage T-ara. Aku memang kagum gila lah dengan orang yang lukis gambar ahli T-ara (Ji Yeon) ni. Memang lawa gila okay, jom-2 roll ke bawah tak sabar dah ni aku nak tunjuk xD



lawa gila kan, sekali tengok dah tau ni Ji Yeon. Tahniah dan syabas kepada pelukis ni sebab dah berjaya menghasilkan karya yang teramat-2 lah indah :) we love it so muchh 

Rasanya sampai sini dulu entry aku pada kali ni, sehingga bertemu di entry yang akan datang and hope korang suka lah entry ni ye xD As Salam :)


lots of love,
dayanaazman




anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010