Monday 13 February 2012

SPEED BY T-ARA Lovey Dovey vs SoMin In Paris




hye hye hye ! :3
amboii~ bukan main panjang lagi title entry, keh-3. Takde lah panjang mana pun kan ? -.- actually tak tau nak pilih yang mana satu so letak jelah dua-2, adil kan ? O:) HAHA ! btw, apa khabar semua ? sihat ? hope korang sihat lah ya :) so, hari ni aku nak tulis entry pasal SPEED BY T-ARA Lovey Dovey mv and SoMin (Soyeon&Hyomin) in Paris. Hope korang suka 

Okay, first jom cerita pasal SPEED BY T-aARA Lovey Dovey. MV 
SPEED BY T-ARA Lovey Dovey telah released pada hari ni. Actually, SPEED ialah sub-group Co-ed School yang terdiri daripada 6 orang ahli lelaki, but dalam mv ni RYU twins terlibat sekali *Hyoyoung and Hwayoung. Rasanya lagu ni bukan lagu debut group SPEED tapi version ke 5 or 4 *not sure. bagi lagu Lovey Dovey. Secara keseluruhan aku suka ♥ tapi cameraman dy memang sleq -.- seriusly susah nak tatap wajah dyorg, video dy laju pulak tuh tapi pape pun muzik yang dy dah tukar sikit tuh memang best plus dengan dance dy yang really-2 menarik :) dekat sini aku tinggalkan videonya dari Youtube. So, enjoy :D





*RYU twins looks cool, aww~ ><



Next! jom kita cekedout pasal T-ara's Soyeon and Hyomin di Paris. Hyomin and Soyeon telah upload gambar dyorg di Paris kat twitter dyorg, so apa tunggu lagi, jom-2~ kita tengok sama-2 :D


SoMin cp so sweet 

omo~ hyomin unnie looks so happy \\(^o^)//

 ahh~ "hyomin cute posing" *.*

this picture is so beautiful ♥ really love this pic :) 

this guy is very lucky rite ? *jeles -.-

 TARA In Paris 



How ? suka ? baguslah kalau korang suka entry aku ni *aku really hope yang korang suka T.T okay, sampai sini je dulu. Homewaork aku melambai-2 dah tuh. HAHA, perlu ke siapkan ? fine~ -.-'' kbaii. As Salam :)





lots of love,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010