Tuesday 24 January 2012

Conteng-conteng ♥



Oitttt, haii semua ><
Bosan tak bosan tak ? Haha. Bosan kan -,- samelah~ *padahal homework bertimbun belum buat. Hari tuh aku jalan-2 dekat blog orang then terjumpa white board untuk lukis doodle, nak main conteng-conteng pun boleh  xD admin blog tuh ada bagi codenya, aku copy and paste kat notepad. Tapi aku dah lupa lah nama blog admin tuh apa, tapi blog dy bertemakan hello kitty. Pape pun aku nak creditkan kepada admin blog tuh. Hehe ^^" 
Ape bende white board conteng-conteng tuh ?tak paham ? Haha actually benda alah ni, cer tengok bawah cer tengok ><









Haaa! macam nilah rupa dy. So, pada yang tengah bosan tak tau nak buat apa tuh apa tunggu lagi dipersilakan untuk mencubanya *macam budak-2 je kan main conteng-conteng white board ><  Okaylah, rasa tuh je nak share. As Salam semua :)


Thanks for membuang masa membaca entry dan berkunjung ke blog aku, love you bebeh :>

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010