Sunday 22 January 2012

Updated :)



Ahaiiii :)
Dah lama tak update blog kan, semenjak dah naik sekolah ni, lagi-2 tahun ni merupakan salah seorang calon spm. haha -.-'' untunglah~ ha! dah alang-2 tuh nak amacam blog aku ? oke tak ? baru tukar semalam, sebelum ni warna orange now soft pink. actually, aku nak buat warna biru ala-2 hijau. apebende nama dy ? lupa ar -,- watever~ ingat nak buat warna tuh tapi macam malas sebab warna pink senang sikit nak carik bahan untuk edit blog. haha xD blog aku kali ni simple je, tak tau nak buat cm ne lagi >< harap-2 okelah kan and korang suka :D







Tutup pasal blog aku yang baru di edit ny, aku bukan reti sgt edit blog xD Now nak cerita pasal cuti sekolah and tahun baru cina pulak. So, kepada semua selamat bercuti aku ucapkan and tak lupa jugak kepada yang berbangsa cina, selamat tahun baru :D post lah sikit limau mandarin kat blog aku ni. ehh, kat rumah~ >< ha! korang semua dah dapat "angpau" ? aku dah dapat~ belum raya cina lagi dah dapat dari cikgu aku. haha -,- untung betul. duduk rumah tak boleh nak online and tidur 24jam lah, homework yang bertimbun dah melambai-2 dah tuh~ haha -.-'' 

Oh ya! tadi kawan aku text, dy bagitau ><





Pengaruh T-ara dah luas. Dekat surat khabar, mv Lovey Dovey Tokyo version ditonton sejuta sehari.






oh my god ! sejuta sehari tuh beb ! kalau berita ni betul, bagus sangat-2 :D aku sebagai salah satu citrine@diadem bersyukur dan tumpang gembira atas kejayaan T-ara. Baru-2 ni, T-ara mendapat no 1 di Music Bank. Aku macam tak percaya je sebab last T-ara menang dekat mubank dua tahun yang lepas masa lagu Bo Peep Bo Peep. Lagipun mubank pro-sm entertainment *asik2 artis sme je yang menang -oo-'' secara tak langsung, T-ara mendapat Triple Crown >< sebab menang di Mnet Countdown and Inkigayo jugak. Im so happy okay dengan berita ni semua! :DD hope T-ara akan menjadi lebih terkenal dan berjaya. Lebiuuu T-ara #soyeon forever   :')
Rasanya sampai sini dulu entry kali ni. Babaii semua, As Salam ^^



Lots of love,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010