Thursday 26 January 2012

Outing :)





Hohohoii xD
So penat and pening hari ni, but happy sebab tadi outing dengan mizznina eh salah ! mizznani dengan mizzpeanut >< mizznina ? mizzpeanut ? siapa tuh ? -,- haha, actually dyorg tuh alah adila hani dan siti fatimah. haha ♥ 
first aku and nani pergi ke kedai tukang jahit idamanku, tempah baju uniform then terus ke KP jumpa dengan sitii >< kat KP pergi kat tingkat yang jual pinggan mangkuk apa semua tuh tengok-2 botol air 1.5 liter, naik sekolah ni wajib bawak. aku jumpe satu botol ni unik betul, tapi segan pulak nak bawak xD haha. ingat dah puas jalan -2 nnt nak datang balik kat tempat jual botol tuh nak beli, last-2 lupa terus kan ! aptb~ -,.-'' terus je balik rumah selamba badak~
tapi sebelum balik kiteorg main boling dulu >< Ari ni aku main boling mmg suey gila -o-'' dah lama tak main kot xD mizznani lah yang menang diikuti dengan mizzpeanut. salah satu faktor aku kalah *cewahh, carik alasan xD. ialah sebab perut aku lapar gila -.-'' takde energy lah katakan xD lepas abis main boling, kiteorg pergi ke Warisan pulak untuk membuncitkan perut :D ni ada 2 gambar yang sempat mizzpeanut snap. take a look :)









cer teke yang mana aku punya, cer teke~ haha xD aku punya yang licin just tinggal sayur sawi je tuh, nasi goreng cina . haha xD abis tau aku makan, aku  kan tak suka membazir :) nani punya yang banyak lebih tuh, nasi goreng kampung. selebet betul, makan pun tak abis, bazir bazir~ haha ! sitii pulak mee goreng, ni lagi ngada-2 dah tinggal sikit pun bukan nak abiskan, dyorg ny masing-2 mmg nak kena sumbat je~ -,.-'' perut dah kenyang and hati dah senang lepak pulak dekat luar KP bual-2 then masing-2 balik rumah. so, sampai situ jelah :D
Okay lah, sampai sini dulu sehingga bertemu di lain entry. As Salam :) *actually aku menulis entry ini dalam keadaan pening, kalau tak panjang lagi isi kandungannya ni. haha ><






lots of love,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010