Sunday 22 January 2012

Animated gif hasil tangan aku :)


Ahaiii semua ><
Tengah buat apa tuh ? tak buat pape ? ha! mehh baca aku punya entry yang pendek je ni, yok-2 :) so, entry kali ni pasal animated gif hasil kerja tangan aku. hehe ^^ petang tadi semangat aku try and buat tau. Nak tengok tak ? haha >< Kat bawah ni salah satu contoh animated gif yang aku buat :



Amacam oke tak ? simple je kan, sebab ni percubaan kedua aku selepas animated gif yang simple gila dekat header aku tuh. nampak ? alaaa, yang berkedip-2 tuh :D kalau korang dapat lihat dekat bahagian "my stuffs" aku pun ade. hope korang suka hasil kerja aku yang tak seberapa ni ^^" oh ya, aku ingat nak share bende alah ni. so, kalau korang suka boleh pergi kat sini ya klik klik
Orait, sampai sini jelah. bertemu kita di lain entry okay. As Salam :)


nak tinggalkan komen ? of coz boleh :'>


Lots of love,
dayanaazman



anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

 
copyright@Si.y Arts 2010