Monday 1 August 2011

tajuk? err =.=

haha. tajuk? abaikan je. opss..lupa! Assalamualaikum :) mula2 sekali aku nk bgtwu yg blog ny merupakan blog aku yg baru bcoz blog lama terlupa password lah -.- so korang rajin2 lah follow blog aku ny eah ? ;D lambatkan aku update ? =.= act, ari tuh dah nk update tp malas n tak twu nk tulis ape. but, akhernye dapat juga aku update blog ny. oh ya! nama blog ny pelik kan. cam jiwang pun ade =.= haha. hope korang abaikan. nnt kalau aku rajin aku ubah lah nama blog ny. err..dah alang2 update ny. aku nk ctew panjang sikit lah sementara rajin aku ny maseh ade -.-'' so, korang bace je lah eah? xD





31/7
sehari sebelum puasa. so aku ngn membe kuarlah jalan2 kat bandar. haha. tujuan sebenar g bandar ialah nk main game kat km ngn temankan nad beli baju *tp nad nye yg tak dtg sebab kete bapak dy rosak so tak lepas nk balik kluang bcoz dy ade kat jb time tuh. but, takpelah..takde rezeki lah namanya tuh. oh ye lupa pasal game td! kteorg pun main lah hoki ngn kete lnggar2. haha! 3 kali kud aku g main kete lnggar2 tuh xDD syok giler main smpai nk main berkali2. haha. kalau lah duet aku byk mmg aku main lagi kud time tuh *duet aku abis 15 inggit main bende tuh jek. haha =.= lepas tuh kteorg makan lah papa roti *save bajet after 15 inggit melayang main game >< lepak2 jap. snap2 gmbar. cm biase lah ;D tak lupa jugak. kteorg g bumbung km snap gmbar. haha. gmbar yg ntah pape pose pun ade =.= haha. lantak lah. so aku nk share lah sikit *kalau tak lawa tuh abaikan je oke -.-''


 ny ha time kat bumbung km *mata aku sepet sebelah sebab tak tahan ngn cahaya matahari. haha

 kat kedai buku popular. seriuskan muka aku. jgn main2 ngh khusyuk bace buku tuh xD 

jakun jumpe bola =.=err..ape ntah name bola ny. pakcik tuan punye kedai tuh siap ajar aku cm ne nk main twu. haha xD


1/8
selamat berpuase kepada semua umat islam di seluruh dunia. hope ramadhan tahun ny lebih bermakna buad kita semua. semoga kita mendapat ketenangn serta hidayah drpd yg Maha Esa. p/s:jgn malas2 nk puase n jgn ponteng puase oke? ;D


wahai tetamu ramadhan yg dirahmati Allah
untukmu rahmat dan maghfirah
air mata taubat, dendangan tadarus, berselimutkan tarawih dan tahajud
moga mewarisi jannah
ramadhan ini yg terbaik 
kerana kita tak pasti adakah ada lagi ramadhan buat kita selepas ini
SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA

credit to Kamil Muhammad. p/s:thx sebab send msj ny ;)


sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010