Sunday 7 August 2011

no title

Assalamualaikum...err, ari ni aku teringin nk update. takde bende nak buad wlaupun sebenarnye aku ade hw but aku nk update jugak =.= hmmm ari ni ttbe jek aku takde mood. nape ha? ggrr! benci betullah. dah lah malas nk ctew pasal mood yg hilang tuh. haha ==''


S K Y P E ---> sekarang biar aku ctew pasal ny pulak. haha. agak2 nye dah bape lame aku tak on skype ek ? ntahlah. dulu bukan main lagi asik2 on skype xDD buad call ngn membe2 aku. n yg paling tak boleh miss main boling kan. haha xDD huuu~ ttbe rase rindu mase tuh -.-'' celoteh sane sini. mybe ke sebab busy? *err...aku rase fb aku selalu on jek -.- tp klu aku on skype sekarang ny pun bukan ade membe nk chat kan. aku sorang2 jek nnt *motif on skype sorang2 ? -.- err...arap2 lah nnt ade mase, time cuti ke dpt aku chat ngn membe2 skype aku tuh. haha ;D


oke lar. smpai sini jelah dulu. tak byk topik aku nk ctew sekarang ny. lgpun ngh dlm usaha nk dpt kan mood balik ny. haha =.=



sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010