Friday 5 August 2011

sushi ^^

Assalamualaikum semua ^^ err...ari ny aku teringin pulak nk update blog. *ttbe mood dtg. haha. hmm...nk ckp pasal ape ek? ha! ckp pasal makann jelah, sempena bulan puase xD. err...dlm bulan puase ny, perut pun mula lah mintak mcm2, kepale pun mulalah terbayang2 makann. haha ;D *perkara biase time bulan puase kan kan kan ? :D actually td saje jelah tgok gmbar makann. bosan lah katakan plus tgh lapar *takde keje kan? =.= aku pun search lah gmbar sushi...aww!! kelihatan sungguh mnyelerakan =.= dah lama tak mkn sushi..bila nmpak tuh rase rindu pulak nk makan! T^T sedih nye~ alangkah bagus nye klu aku dpt mkn sushi sekarang ny T,T sabar jelah~ ha! meh sini aku share gmbar yg aku tgok td tuh. haha ><


anago sushi~ my feveret <3 T^T dah lama tak mkn

ikura gunka maki sushi~ salah satu lg feveret aku..fuhh~ sedap ><

sushi sushi sushi ! byk nye~ sedap ohh! :OO


haha :D lepas tgok gmbar2 sushi ny mesty tergugat iman kan =.= sabar sabar~ tp anago sushi tuh mmg aku suka. sedap kud! daging yg kat atas uh belut. sedap~ haha. so smpai sini jek lah dulu..aku pun dah tak sanggup nk ctew pasal sushi ny lame2 =.= fuhh~



sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010