Wednesday 3 August 2011

hidup tanpa teman



Hidup tanpa teman sememangnya tidak bererti. kehidupan tanpa teman di sekeliling kita bagaikan hidup di alam sendiri. sememangnye kita amat memerlukan teman dalam hidup ini. teman di kala suka dan duka di mana kita berkongsi gelak dan tawa. teman di mana kita berkongsi luahan dan perasaan yg terbuku di hati. tanpa teman kelam lah hidup kita tanpa warna yang akan menghiasi hari2 kita. nilai seorang teman sememangnya tidak dapat di gambar dengan harta mahupun wang ringgit. oleh itu, kita seharusnya menghargai teman2 yang kita ada sekarang, kerana tanpa mereka pasti hidup kita tidak akan sempurna.




SPECIAL THANKS TO :


membe sekian lama aku :)


fairus elinna
aini asyikin
asfarina

membe baru aku kat 4IT  :)


adila hani
lily nur fatihah
siti fatimah
farah afiqah
nadirah
haziq ismail 




p/s: jgn pelik kalau ttbe aku mcm ny, sebab aku mmg mcm ny =_= buad semua kawan2 aku. thx sebab korang hadir dlm kehidupan aku ny :D and of coz lahh aku sayang korang <3 





sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010