Wednesday 14 September 2011

H A H A H A :D

assalamualaikum :)

haaaa...lama nye tak update blog. haha ! org malas lah kata kan. ingt ari tuh nk update tp.... haha ! phm2 jelah *ari tuh ? bila ek ? lupa ><
so, bila dah update ny nak ctew lah ctew yg tak terctew tuh xDD so, kepada korg2 yg singgah ke blog aku ny, bace lah klu rajin ^^ *hope korg rajin T,T

raya ketiga :
otw balik kg pd pukul 9pg. huh! mcm tempe basi dlm kereta == org dah lama tak balik kg lah kata kan. | info : kg aku kat pahang twu ! felda jenderak utara :D | pening gila kepala time tuh, smpai bace text pun dah tak larat. haha -,-'''' setelah jauh perjalann.....pd pukul 4ptg smpai lah aku kat rumah atok ngn nenek aku <3 | info : 8jam perjalanan | haha ! so happy lah ! tak lah cm tempe basi aku di buat nye. lemah lutut mase menjejak kan kaki at halaman rumah atok ngn nenek aku tuh -,-'''' *akibat mabuk dlm kereta


petang raya ketiga :
after dah smpai, letak beg baju ape semua tuh. petang tuh pakcik (angah) ngn makcik (acik) bakar satay. so aku pun join lah sekali. haha ! kat bawah ny sedikit gmbar masa angah aku bakar satay -,-'' :

 cehh -.-''

 aku yg snap ny. haha ! ><

ape ny ? =.=




memperkenal kan kucing nenek aku yg comel :

haaaaa! ny lah gambar kucing nenek aku ! comel kan >< hehe. acik aku panggil dy kecik so aku ikut jelah. suka betul aku pegang dy. lembut je. geram sgt2, comel yg amat ^^

 angah yg amek. comel kan ! ^^

vogue kucing nenek aku >< | info : angah ngn acik punye keje lah ny |

 bulatnye mata :D

angah yg amek :D



raya terakhir di kg :
sebelum angah aku balik mentakab n acik aku balik ke KL, sempat aku curik sedikit gmbar dr kamera acik aku mase raya pertama dyorg at kg. ny ha gmbar nye :D :

 ny lah atok mak aku :D

 ha ! ny moyang aku :D

 ny pulak atok abah aku :D

| dari kiri : acik, atok abah, angah, atok mak, moyang |


atok, nenek, acik, semua dah bagi duet raya. yg tinggal angah aku je belum, dy lah yg paling lambat bg. sebelum dy balik mentakab dy pun bg lah aku duet raya berserta sampul duet raya yyg teramat unik -,-'''' take a look :

penuh dgn ciri2 kesenian melayu | info : made from paper + salotep | -,-''''


haha ! so that's all for now ya. so, konklusinye. byk berkaitan dgn hari raya. thx atok, nenek, acik, angah for the duet raya tuh xDD



sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010