Saturday 17 September 2011

D-Day

assalamualaikum,
hari ny aku tgok k-horror at youtube | mmg tak lama aku tggu -,-'' tp berkat kesabaran dan keinginn yg tinggi nak twu kesudahan cite ny, aku tggu jugak sehingga lah part ke 9 =.= | title cite ny ialah D-Day. first impression aku terhadap cite ny ialah...tajuk mcm cite hantu moden jek -,-''' haha, cm sengal jek kan tanggapan pertama aku. tp after aku tgok part pertama dy aku rasa teruja nk twu kesudahan cite ny. sedikit synopsis cite ny ialah yoo jin, bo ram, eun su dan da young masuk ke dalam sebuah sekolah untuk peperiksaan kemasukan kolej. tp oleh kerana sekolah system di sekolah tersebut terlalu ketat yoo jin tidak dpt menyesuaikan diri. sejak itu yoo jin mendapat bayangan yg menakutkan dr masa lalu di sekolah tersebut. yoo jin akhirnya membunuh diri dengan menggntung diri. ianya diikuti oleh eun su. eun su kemudiannya menjd gila lalu membunuh semua isi sekolah tersebut. sekolah tersebut kemudian terbakar akibat tindakan da young. bo ram saja yg terselamat dr kejadian tersebut. namun....... ha ! ending dy pd aku sedih T____T aku rasa kesian sgt2 pd bo ram | huwaaaaa !! T____T bo ram ! | so cite ny pd aku best, aku enjoy tgok. hope korang pun tgok lah. ohh ya lupa nk bgtwu, cite ny stat di tayang kan pd tahun 2006 | info dr http://www.hancinema.net/korean_movie_Roommates_-_4_Horror_Tales.php#synopsis | so ny bukan k-horror yg latest. kat sini aku nk share trailer dy. korang tgok twu. haha ^^




anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010