Friday 16 September 2011

death bell 2

assalamualaikum,
S E L A M A T _ H A R I _ M A L A Y S I A ! :D walaupun tajuk entry aku kali ny ialah death bell tp aku nk amek kesempatan ny untuk mengucapkan hari malaysia kepada semua rakyat malaysia :D
haaa ! sebelum aku pergi ke tajuk utama aku hari ny, aku nk ctew ! td aku g umah adila hani | open house | sedap lah bihun sup tuh ! thx nani cuz invite :D | tahun depan buat lah lg. haha ! |

death bell 2 :
kembali ke tajuk asal, ari ny sebelum g open house nani aku sempat tgok death bell 2 | ctew ny dah lama | separuh. then after balik dr rumah nani aku sambung lagi. ctew death bell 2 ny tak kurang hebadnye :D ade ji yeon dr t-ara n yoon si yoon ><  ttbe aku tgok yoon si yoon cute dlm ctew ny >< haha ! -,-''' | sebelum ny aku tak suka dy | aku agak terdiam time tgok cara mangsa ke 2 mati. haha ! -,-''' so if korang nk twu kenapa, better korang tgok :D tp klu korang nk twu, aku lg suka death bell yg pertama, sebap aku rasa sedih gila2 tgok ctew  tuh T___T kat sini aku bg part 2 ctew ny. after that korang tgok lah part yg seterusnye. hope korang pun suka lah ctew ny | tgok twu twu twu ! >< |






sincerely,
dayanaAZMAN
anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010