Friday 16 September 2011

death bell

assalamualaikum,
happy ari ny dpt abis kan ctew death bell, actually ctew ny dah lame dah -,- smpai dah ade death bell 2 dah tp baru skunk aku tgok -,-''' haha ! pape jelah, yg penting aku puas aty ari ny dpt tgok ctew tuh. so secara keseluruhannye aku suka ! ^^ lebih2 lagi ade ham eunjung dr kumpulan t-ara ! ^^ comelnye dy >< haha ! tp...aku sedih gila bila dpt twu jiwon (eunjung) mati akibat kene cekik ngn cegu kim. sian jiwon T.T hyun (kibum BOF) pun kesian jugak, mati kene tikam.  oh lupa! mase first2 aku tgok, seram gila bila tgok org mati dlm pelbagai cara =.=''' jeritan dyorg~ haha =.=''' hope korang tgok jugak lah ctew ny. sebab tak rugi, lgpun ctew ny best ! ^^ nk ctew panjang lebar karang tak suspen pulak *ingt nk bg sinopsis tp takud salah + cm malas nk taip. haha ! so kat sini aku bg episod pertama ctew uh. then korang boleh tgok episod seterusnye :D







sincerely,
dayanaAZMAN

anak tenggiling tidur mati, komen/like-lah kalau baik hati :)

0 comments:

 
copyright@Si.y Arts 2010